SBS 7. Sınıf Türkçe Soru Çözümleri Video Anlatım

SBS 7. Sınıf Türkçe Soru Çözümleri Video Anlatım



Benzer Yazılar

16 thoughts on “SBS 7. Sınıf Türkçe Soru Çözümleri Video Anlatım

  1. sümeyye

    Çok saçma ya adam gibi yapın yapcaksanız kafam karıstı :/

  2. admin

    istediğiniz konuyu aramadan ararsanız daha kesin sonuç bulabilirsiniz
    kolay gelsin, iyi çalışmalar :)

  3. gizem

    aklımı karıştırmaktan başka bişey yapmadı konu konu anlatsalardı dah iyidi ya

  4. gilemm

    bu neee yaaaaaa yarın sınavımm varrr..!! çokk saolun aklımı karışmaktn başka bişi yapmadınız.. :(

  5. gamze

    ya görüntülemiyo doğru düzgün bir video yapın oofffffff

  6. doğukan

    yaa bune fiil istiyoruz adam kendi kendine cevap veriyor.

Yorum Ekle